غزل جوووونیغزل جوووونی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

(◕‿◕) غزل جون دردونه مامانی و بابایی (◕‿◕)

زبان انگلیسی و غزلی

1396/2/19 9:41
817 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربونم

در این پست میخوام یه شرحی از زبان یاد گرفتن غزلی بنویسم

دخترک از وقتی 6 ماهش بود براش زبان انگلیسی رو برنامه ریزی کردم

روزی یک ساعت براش کلیپ های انگلیسی میزاشتم

کارتون های به زبان اصلی براش جمع آوری کردم

نوشته ها و حروف انگلیسی رو جلوی چشمش گذاشتم

تا گوشش و چشمش به این زبان آشنا بشه

خیلی نرم و نَرمَک پیش رفتم

هیچ عجله و رقابتی در کار نبود

برامون عین سرگرمی بود البته با هدف...

و امروز که دخترم 3 سال و 10 ماهشه افتخار میکنم بهش

که بدون کلاس رفتن و با صبوری و اشتیاق کلی انگلیسی بلده

خداروشکر میکنم تلاشم نتیجه داده

همه رنگ ها

اکثر حیوانات

خوندن ساعت

اعضای بدن

احوال پرسی 

به انگلیسی بلده

کلی سوال و جواب بلده

حروف های بزرگ و کوچک و صداهاشون

و دایره لغاتش به انگلیسی خیلی زیاد شده

هر چیزی میبینه اول میپرسه به انگلیسی چی میشه

به خاطر همین داشتن دیکشنری تو گوشی ام از ضروریات برام شدهخندونک

ما با هر وسیله بازی برای یاد گیری انگلیسی کمک میگیریم

هیچ وقت تو این مدت نشده غزل بگه ازش خسته شدم

چون تمام مدت براش شیرین بوده همراه با بازی و شعر بوده

و این روزها با نقطه چین بازی حروف رو کار کردیم

دخترم دیروز با نوشتن چند حرف کوچیک و بزرگ از حروف انگلیسی

منو غافلگیر کرد و از ذوق به آسمونها برد

بدون اینکه بهش بگم یا پیشش بشینم

واقعا شیرین ترین لحظه بود برام

احساس میکنم الان دیگه وقتشه که

اموزش زبان رو به طور جدی شروع کنم براش

و صد البته باید این کار رو به کار بلدِ این رشته بسپارم

با کلی تحقیق کانون نخبگان رو براش انتخاب کردم

که ثبت نام ترم جدیدش ار خرداد ماه هست

امیدوارم شرایط موجود این اجازه رو بهم بده

تا سختی هاش رو تحمل کنم و بتونم دخترم و ببرم آموزشگاه

خدایا مثل همیشه چشمم به دست های پر مهر توئه

برای غزلی:

ممنونم از دختر صبورم که همیشه با ما همکاری کرده

چه تو راحتی های زندگیمون چه  تو مشکلاتمون

  • بابایی و مامانی عاشقتن عزیزم

خدایا شکرت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کیمیا
20 اردیبهشت 96 10:48
ماشااله آفرین به غزل جونو مامان با حوصلش
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم
بابایی غزل جون
18 تیر 96 19:06
دخمل خودمه دیگه
مامانی غزل جون
پاسخ
بعععلهچشمکمحبت