غزل جوووونیغزل جوووونی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

(◕‿◕) غزل جون دردونه مامانی و بابایی (◕‿◕)

تولد 4 سالگی

1396/4/16 18:43
362 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای خوبم

تولد 4 سالگی غزلکم رو اینجا ثبت میکنم

با کلی شرمندگی برای دخملی با 12 روز تاخیرغمگین

تولد امسال رو سنت شکنی کردیم و به آتلیه نرفتیم

در عوضش مامان هنرمند غزلیآرام دکوری بهتر از آتلیه برای دخملی درست کرد و کلی عکس های خوشکل گرفتیم

مهمونی ما یه دورهمی خانوادگی بود به صرف افطار

بعد افطار هم تولد بازی داشتیم 

یه فراموشکاریه جالب هم داشتم که به جای شمع 4 سالگی رو که باید میسوزوندیم من شمع 3 سالگی رو گذاشتم روی کیک

از روی بی حواسی امغمگین

بعد تولد و بعد دو روز با دیدن عکس ها یهو متوجه اشتباهم شدم

و خاطره جالبی شد برامون

بعد ها که فقسلم بزرگ بشه حتما در این مورد ازم می پرسه و من پیش دستی کردم براش اینجا نوشتمخندونک

در  واقع امسال عزیز دلم 4 سالش تموم شده و وارد پنجمین سال زمینی شدنش میشه

از ته دلم  و با تمام وجودم خوشحالم و خداروشکر میکنم

امروز که این مطلب و به یادگار مینویسم دخترم 4 سال و 12 روزشهآرامآرام

حالا بریم سراغ عکس های تولد

یار دوست داشتنی این روزهای غزلی

ضحا جون

دخترمون یه سال بزرگتر شده و مسئولیت ما سنگین تر

مثل همیشه از خدای خوبم میخوام هوای مارو داشته باشه

ممنونم خدا جونم

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

بابایی غزل جون
18 تیر 96 19:02
راااااااااستی 3 یادت نرررررررررره ههههههههههههههههه
بابایی غزل جون
18 تیر 96 19:04
مامان الهام
22 تیر 96 17:49
زنده باشه دردونت
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت عزیزممحبت