غزل جوووونیغزل جوووونی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) غزل جون دردونه مامانی و بابایی (◕‿◕)

تولد پایان 5 سالگی

1397/5/6 0:01
598 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای خوبم

اومدم از  تولد پایان 5 سالگی  غزلکم براش بنویسم

امسال تولد غزلی فقط دوستانه بود

اتفاقا خیلی خیلی بیشتراز تولدهای سالهای قبل بهمون خوش گذشته بود

امسال برای غزلی 2 تا تولد گرفتم

یکی اردیبهشت ماه تو مدرسه کنار دوست های مدرسه اش

یکی هم تیر ماه تو کلاس زبان کنار دوست های کلاس زبان

قربون شکل ماه غزلی ام بشم من  برای هر دو تولدش چشمهاش بررق میزد

خیلی خوشحال و راضی بود

منم از خوشحالی عشقم تو آسمونها بودم

راضی راضی 

عکس های تولد رو اینجا به یادگار ثبت میکنم

کلی هم حرفهای مادرانه دخترانه دارم برای دخترم که تو پست جداگونه براش مینویسم

 

همیشه بخندی عشقم

موفقیت و شادی تو آرزوی قلبی من و بابایی مهربونه

دوستت داریم

# بماند به یادگار

خدایا شکرت

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان  بهنازمامان بهناز
14 اسفند 98 17:42
تولدت مبارک غزل عزیزم انشاالله سالیان سال زیر سایه مامان و بابا شاد و سلامت زندگی کنی میبوسمت 😘