غزل جوووونیغزل جوووونی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

(◕‿◕) غزل جون دردونه مامانی و بابایی (◕‿◕)

اردیبهشت ماه با غزل خانمی...

1394/3/3 8:41
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

امروز آخرین روز از بیست و دومین ماهگی فسقل خانمی ماست

 دخترک قشنگم امروز 1 سال و 10ماه و30 روزته

الان هم که خوابی و من اومدم برات خاطرات این روزهاتو بنویسم

تو این ماه دخترکم خیلی چیزها یاد گرفتی صدای حیونها رو برامون میگی

کلاغخ میگه؟ خا خا

ببعیی میگه بَ بَ دمبه داری ؟نَ نَ پس چرا میگی بَ بَ

هاپو میگه ؟هوپ هوپ

گاوه میگه ؟مااااااا

گنجشکه میگه ؟جی جی جی جی

خروسه میگه؟خوخوخوخو

گربه میگه ؟مو مو مو

غزل جیگرِ؟؟؟ ماما

عسلِ؟؟ ماما

این ها سوال و جواب های روتین ما با شما در طول روزهخندونک

هر کلمه ای رو میخوای بگی به صورت سوالی ادا میکنی

سر سفره بیشتر از پونصد بار میپرسی ؟ماسّه؟؟( اشاره به ماست )

قربون شیرین زبونیت برم من که به محض ورود بابایی تو خونه دستت و می بری بالا و  با صدای بلند میگی اَلاااااا (سلام)

وقتی هم که بابایی حاضر میشه بره بیرون بهش بابای میدی

اصلا گریه و جیغ و لج بازی نداریبای بای

کارت های صد آفرین رو برات میچینم اسم هر کارتی رو بگم زودی بهم میدی فقط نمیتونی خودت اون کلمات رو فعلا ادا کنی

خوشکل خانومم عااالی پانتومیم اجرا میکنی

شعر های آقا پلیسه و یه توپ دارم قلقلیه رو برات میخونم تو هم با حرکات بدنت برام پانتومیم میری

دیگه از بازی هاتم برات بگم که عاشق بازی های پسرونه ای

توپ بازی و ماشین بازی و تفنگ بازی

با عروسک و خاله بازی و ... اصلا بهت خوش نمیگذره

حالا بریم سراغ عکس های این ماه ...

 یه تاب تاب عباسی به سبک دهه شصتی هاخندونک

یادش بخیر...

قربون لبه ای غنچه ایت برم من

بوووووووووووس

این هم از  تاپ های امروزی  چشمک

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

یا به قول خودت:

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشهخندونک

همیشه شاد باشی عزیزم

خدایا تورا سپاس

پسندها (11)

نظرات (15)

مامان بردیا شیطون
4 خرداد 94 11:43
ای جووووووووووووووووونم ماشالا چه بزرگ شدی فدات بشم
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مامان وبابا ستیلا
5 خرداد 94 12:11
با سلام . مرسی از اسنکه همیشه برایمان پیام می زارید. من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط عدد 83رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجام دهید.
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام خواهش میکنم دوستتون داریم به روی چشم
مامانی محمدصالح جون
5 خرداد 94 17:28
غزلی ناز وباهوش سلام با این عکس های طبیعت زیبایی که داری حتما توی جشنواره نی نی وطبیعت شرکت کن گل ناز خانم کد وروجک صالح هم 66 هست.....
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام گلم ممنونم از محبتت به روی چشممممم
مامان سمیه
5 خرداد 94 17:34
سلام دوست گلم ..ماشالا به غزل جون خانمی شده ایشالا همیشه سلامت باشه..... راستی پریماه جون توی جشنواره شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین..لطفا عدد 64 رو به 1000891010 اس ام اس کنید.یه دنیا ممنون
مامانی غزل جون
پاسخ
به روی چشممم گلم
مامان و بابا
6 خرداد 94 10:37
عزیزم چه مودب و مرتب نشسته ماشالا ماشالا
مامان هستی
7 خرداد 94 11:18
سلام ماشالله چهه خانم شده غزل جون ...و چقدر عینک بهش میاد
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم گلم از لطفت
مامانی
7 خرداد 94 11:35
فداش بشم با این تیپ خوشگلش ماشالا..عزیزم من عاشق این سوال کردن پی در پی گوگولیا در مورد یه موضوع هستم همچین هم جدی یه سوالو تکرار میکنن
مامانی غزل جون
پاسخ
واااای خدا سرمون و برده با این حرف های شیرینش ممنونم از مهربونیت دوست گلم
مامان و بابا
8 خرداد 94 11:21
سلام سلام نی نی جون چطوره حال شما؟؟؟ به وبلاگم سر بزن کد منو پیامک بزن تو مسابقه شرکت کردم مامانم کلی زحمت کشیده دکورشو چیده 169عدد شانس منه بفرست به 1000891010 ممنونم خیلی زیاد
مامانی غزل جون
پاسخ
به روی چشممممممممممممممم
عمه جون
9 خرداد 94 11:36
ُُُُُُُُُُُُُُُُسلام دوست خوبم امید وارم حال نی نیت هم خوب باشه ما یه کوچولو داریم که به رای تو نیاز داره خواهش می کنم تورو خدا به خاطر نی نی کوچولو یه خودت هم که شده به نی نی ما رای بده توروخدا برای رای دادن به ما کد 171 رو به شماره 1000891010 بفرست تورو به خدا
مامانی غزل جون
پاسخ
به روی چشمممممممم
یاسمن( مامی فرشته ها )
9 خرداد 94 12:52
به به قربون تو کیجای چشم خوشکلم بشوم با اون کلام شیرین مامانی غزل جون نمی دونم چرا احساس کردم با اون کش موهای خوشکل تو عکساش موهاش کلی درد اومده .
مامانی غزل جون
پاسخ
سلااام عزیزم ممنونم از محبتت نه گلم کش موهاش خیلی نرمه ممنونم از مهربونی هات
مامانی محمد صالح جون...
13 خرداد 94 14:04
صورتی پوش خوشگل،چه لبخند نازی زدی تو عکس طبیعت...
مامانی غزل جون
پاسخ
چه تعبیر جالبی... صورتی پوش... ممنونم از حضورت دوست گلم
مامان شایلین
14 خرداد 94 19:43
سلام خانومی خوبین؟غزل جون خاله چطوره ؟ماشالله چه بزرگ شده چه لباسهای خوسگلی حسابی ناز شدی عسلک مو فرفریخاله به قربون اون شیرین زبونی هات خیلی دوست دارم بوووووووس
مامانی غزل جون
پاسخ
سلااااام عزیزم ممنونم از مهربونی هات ما هم دوستت داریم گلمممممممممممم میبوسمتتتتتتت
مامان و بابا
16 خرداد 94 16:19
سلام غزل خوشگله کم پیدا شدیا گذرت خورد یه سری هم به محمدهانی بزن
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم دوست گلم به روی چشممممممممممممم
✿مامان آروشا✿
20 خرداد 94 12:25
ای جانم چقدر غزل خوشگلم بزرگ و ماه شده. خیلی لذت بردم که انقدر با دخترتون دوست هستین و با هم مشکلی ندارین. این خیلی نشونه خوبیه. براتون بهترین ها رو آرزو میکنم. از طرف من هم غزل نازم رو ببوسین.
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم دوست خوبم آروشای خوشکلمونو از طرف ما ببوس
مامانی ویانا
25 خرداد 94 12:23
ماشالا غزل جون باهوش و زرنگ و ناز
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از محبتتون