غزل جوووونیغزل جوووونی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

(◕‿◕) غزل جون دردونه مامانی و بابایی (◕‿◕)

خاله ؟!!!! یا مامانی؟!!!

1394/7/6 8:13
1,659 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربونم

مینویسم برای دخترکم

برای دخترکم که همه وجودم شده و با بند بند وجودم دوستش دارم

آرزوی هر مادری شنیدن کلمه  مامان از بچه اش هست و

من هم از مدتها منتظر بودم تا شما صدام کنی مامان

آآآآآآآمممممممممممممماااا حالا من همش در حسرت شنیدن مامانی از شما ولی خانم خانما منو برای اولین بار با خاله خطاب کردیتعجب

اولش که به من گفتی خاله فکر کردم لابد یه چیزی شنیدی تکرار کردی و بی خیال شدم ولی دیدم نه بابا کلا من شدم خاله ی نداشته ی جنابعالیگریهگریهگریه

 و اثری از مامان گفتن در شما نیست

و همش منو خاله صدام میکنیغمگین

گفتیم حالا چه کنیم چاره کنیممتنظرمتنظر

حالا کارمون به جایی کشیده شد که بابایی هم منو مامانی خطاب میکرد

تا شما به هوش بیای و بدونی که من مامانتم نه خالهکچلکچل

بعد از کلی تمرین و تکرار بالاخره یاد گرفتی بهم بگی مامان و منو از این همه انتظار شیرین در بیاریمحبتمحبت

وقتی با لحن بچگونه صدام میزنی مامان دلم ریش میشه و با تمام وجودم میگم جان ِ مامان...محبتمحبت

اینم یه خاطره جالب از این دوران شیرین بچگی هات...عینک

دو تا عکس ناز از شهریور ماه 94

دوستت دارم عزیزم

خدایا مثل همیشه ممنونم ازت

 

پسندها (4)

نظرات (11)

فریده
11 مهر 94 7:41
دقیقاً درکت می کنم ، آدم رو در حسرت یه مامان گفتن می زارن این فسقلی ها. پرهام هم اکثر کلمات رو می گفت ولی به من نمی گفت مامان ، هر چی بهش می گفتم بگو مامان با خنده می گفت بابا. ببوس غزلک خوشکل منو
مامانی غزل جون
پاسخ
سلااام فریده مهربونم عزیزمممم پرهام گلی... دوستت دارم هواااااااااااااار تااااااااا
✿مامان آروشا✿
14 مهر 94 16:06
سلام مامان عزل عزیز. ای جانم دختر گل و شیرین. اشکال نداره حالا فکر کنم از همیشه بیشتر بهتون میچسبه. من هم هر وقت آروشا مامان سیما صدام میکنه کلی لذت میبرم. خدا غزل نازم رو براتون حفظ کنه.
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم از محبتت عزیزم اره واقعا مامان شنیدن از این فسقلی ها خیلی شیرینه فدات عزیزم آروشای خوشکلمو ببوس
مامان بهناز
15 مهر 94 17:20
ای جونم غزلک خاله با این مامان گفتنش امان از دست ایم بچه ها که هر چیزی رو اونجور که دلشون می خواد میگن کاریشون هم نمیشه کرد .اما فکر کنم این مامان گفتنش به کل دنیا به ارزه چون بعد کلی انتظار شنیدینبازم میبوسمت دختر موفرفری خوشگل
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام بهناز جون ممنونم از محبتت شایلین کوچولوی مارو ببوس
مرجان
18 مهر 94 14:36
عزززیزمم غزل ژستهای قشنگی برای عکس میگیره..ماجرای مامان گفتنش خیلی باحال بود
مامانی غزل جون
پاسخ
از دست این فسقلی های شیطون
مامان زهره
29 مهر 94 18:50
سلام گلم دخترت خیلی نازو دلنشینه عاشقشم
مامانی غزل جون
پاسخ
ما هم دوستت داریم خاله جووونی
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
29 مهر 94 23:55
مسل همیشه زیبا وشاد ودوشتداشتنی.... ببخشید تبلت جدیدمون س سه نقطه نداره
مامانی غزل جون
پاسخ
فدااات بشم دوست خووووبم
ترنم
4 آبان 94 13:22
بهت تبریک میگم که غزل جون مامان صدات میکنه آخی غزل جون هم گناه داشته خوب خاله نداشته دوست داشته که خاله داشته باشه
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم عزیزم اره خاله نداشتن این دردسرهارو هم داره دیگه
کیمیا
12 آبان 94 9:30
ای جاااان مامان شنیدن خیلی شیرینه
مامانی غزل جون
پاسخ
بعععععله خیلی شیرینه
کیمیا
12 آبان 94 9:31
چه لباسای خوشگلی هم میپوشه غزلی جون آفرین به مامان با سلیقه
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از محبتت