غزل جوووونیغزل جوووونی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

(◕‿◕) غزل جون دردونه مامانی و بابایی (◕‿◕)

بافتنی مامانی برای غزلک

1392/10/21 15:00
2,614 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه بافتنی دیگه از مامانی برای غزلک خوشکلم...

دخملی گلم امیدوارم وقتی بزرگ شدی هم از اینها خوشت بیاد و دوستشون داشته باشی...

نه تنها بافتنی بلکه هر کاری که برات میکنم همش با عشق و علاقه...

با چنان شوری به کارهات میرسم که گاهی اوقات خودم هم از خودم در عجبم....

آرزوی من برای تو فقط و فقط سلامتی و شادابی تو زندگیه...

تو که همیشه سالم وشاد باشی انگار من به همه آرزوهام رسیدم....

غزلک مامان تا همیشه دوستت دارم...

خوب دیگه بریم سراغ بافتنی ها...

 فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

وااااااااای صاحبش اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
21 دی 92 16:54
به به به مامان هنرمند چه خوش سلیقه رنگ ها رو انتخاب کردی احسنت چقدر هم ناز شده با اینا ممنون سرزدی لینک شدی عزیزم
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از حضورت گلم بازم به ما سر بزن
مامان شایلین
21 دی 92 17:44
وای غزل جون چقدر ناز شدی دست مامانت درد نکنه خوش به حالت چه مامان هنرمندی داری. چقدر هم رنگش بهت میاد.عزیزم اینا رو از رو مدل بافتی؟ راستی خانمی یه سوال داشتم شما غذای کمکی رو از کی واسه غزل شروع کردی؟ از بهداشت بهم گفتن آخر شش ماهگی با فرنی شروع میکنی اما دور وبر میگن از همین 5 ماهگیش کم کم شروع کن دو ماه دیگه نمی خوره و بدغدا میشه .شما سر دادن غذا به غزل چه تجربه ای دارین؟
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام عزیزم من غذای غزلکمو از 6 ماهگی شروع کردم الان تقریبا غذا خوردنش خوبه فقط دوست داره همیشه با لیوان بخوره حتی فرنی و سوپشو از قاشق متنفره
مامان بردیا شیطون
21 دی 92 18:03
وااااااااااای این عروسک رو میخوام خیلی قشنگه افرین به این مامان خیلی بهش میاد
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت دوست گلم
پریسا مامان کیان
21 دی 92 18:13
سلااااااااااااااااام. الهی من قربون صاحب این بافتنیا برم با اون لبخند نازش. بایدم ناز کنی و عشوه بیای غزلک وقتی مامان همه آرزوهای خوبش برای تواِ. خدا رو شکر که تو هستی و تنهایی مامانت رو پر کردی . خیلی دوستتون داریم. باریکلا و هزار ماشالله به اینهمه هنر خواهررررررررررررررررررررر
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم شما همیشه به ما لطف دارین
مریم
21 دی 92 22:49
آفرین به این مامانی هنرمند.... خیلی خوشگن ..... چه قد م خوش رنگه و به گل دخترمون میاد..... راستی بالاخره منه تنبل آپ کردم...منتظرتون هستم
مامانی غزل جون
پاسخ
خوش اومدی مریمی به روی چشم
elham
21 دی 92 23:04
عزیزم ماه شدی ماه
بابایی غزل جوون
22 دی 92 0:10
از اینکه به حرفام گوش دادی و بافتنی قشنگی ارائه دادی ممنون. زن باید حرف گوش کن باشه! راستی زیاد نازش میکنیاااااااااا ما هم هستیماااااااااا
مامانی غزل جون
پاسخ
شما تاااااااااااااااج سری آقااااااااااااااااااا
مامان ساجده
22 دی 92 1:16
مبارکش باشن چه خشملن ای وللل مامانی هنرمند غزل جون
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت دوست گلم
مامان آرشیدا
22 دی 92 9:58
آفرین مامان هنرمند
مامان آرشیدا
22 دی 92 9:59
عزیزم من غزل جونو لینک کردم
مامانی غزل جون
پاسخ
لطف کردی شما هم لینک شدی عزیزم
مامان آرشیدا
22 دی 92 10:01
چه عسل خانومی ماشااله به این دختر ناز
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم
مامان الناز
22 دی 92 10:07
واي چقدر خوشگلن و چقدر هم به غزل جون مياد افرين مامان هنرمند مگه ميشه لباسي كه با عشق بافتي مورد پسند خانمي قرار نگيره؟
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم ممنونم که به غزلکم سر میزنی الی جونو ببوس
مامان زینب
22 دی 92 13:18
سلام چه بافتنی های زیبایی چه صاحب خوشگلی با افتخار لینک شدید
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم خوش اومدی به وب غزل جونم
مریم مامان پارسا
22 دی 92 13:41
سلام,واقعا آفرین خیلی خوشگل شدن,غزل جونم رو دیگه نگوووووو فقط می تونم بگم ماشاالله
مریم مامان پارسا
22 دی 92 14:10
واقعا دستتون درد نکنه,خیلیییییییییییییی خوشگل شده,غزل عزیزم رو که دیگه نگووووووووووووووو فقط میتونم بگم ماشاالله
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از لطفت گلم
یاسمن ( مامی فرشته ها )
22 دی 92 17:29
وای عزیزم تو یعکس هاش درست مثل عروسک شده
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از حضورت گلم
maman68
23 دی 92 12:11
آفرین خودت بافتی؟خیلی قشنگه ماشالا چقدرم به غزل جون میاد مامان منم تا بیکار میشه میشینه برای نگار بافتنی میبافه
مامانی غزل جون
پاسخ
آره دیگه.... خیلی لطف کردی که اومدی شاد باشی گلم
ازاده
23 دی 92 12:58
واااااااااااااااااااااااااااااااااای چه مامان هنرمندی. ما هم اپیم
مامانی غزل جون
پاسخ
ممونم از لطفت عزیزم خوش اومدی گلم به روی چشم الان میام
باران-13
23 دی 92 13:29
خوش بحال غزل جون که مامان هنرمندی داره ... مامان من چند وقته میخواد پاپوش ببافه برام...هی می بافه هی باز میکنه
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از حضورت
مامانی ویانا
23 دی 92 13:35
چه بافتنی های خوشگلی چقدر هم به غزل ون میان عزیزم لینکتون کردم
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت عزیزم ممنونم افتخار دادی شما هم لینک شدی
مامان هیمن
23 دی 92 16:06
عزیزم چه دختر زیباییو چه مامانی هنرمند و زیبایی
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از لطفت مرسی که به غزلکم سر زدی
مامان فاطمه جـونی
23 دی 92 17:08
خیلی خوشگل بودن مبارکش باشه.... دست گلت درد نکنه مامانی
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت خاله جونی لطف داری
مامانی محمدصالح جون
23 دی 92 22:33
به به لباس هایی گرم گرم هم به خاطر جنسشون که از کامواست وهم به خاطرعشق ومهر مادرانه ای که در مولکول مولکول لباس هاست مبارکت باشه غزل جون حالا به سرما بگو اگه جرات داری بیا طرف من....
مامانی غزل جون
پاسخ
فدات عزیزم همیشه به ما لطف داری ممنون که سر میزنی
مهسا
24 دی 92 11:45
ای جان چه بافتنی هایی شدن... ،آفرین بر مادر هنرمند.کلاهشوای جونم..
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت مهسایی دوستت دارم
مامان اسرا
24 دی 92 15:17
مبارکه مامانی دستت درد نکنه . ماشاءا... هنرمندی خانومی . چقدر هم تو تن گل دخترمون قشنگه. عکسهاش هم ماهه مبارک باشه .
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم که به ما سر میزنی
عمه جونوووووووووووووووون بهار
24 دی 92 15:31
الان كه دارم اينو واست مينويسم خيلي كار دارم چون بايد تا دو يا سه روز ديگه صورت مالي رو تمام كنم ولي ديدم چه استراحتي بهتر ازين كه وبلاگ دخمل كوچولوي نازو ببينم تو صفحه 1 و 2 وبلاگت يه كوچولو بودي ولي الان بسكه ناز و عروسك شدي عكسهاتو به همكارام نشون دادم و همه گفتن كه تو يه فرشته كوچولويي با اون بافتني نازت . الهي مامان و بابايي فدات بشن چون من الان كار دارم و وقت فدا شدن ندارم.دوستدارو دلتنگت عمه جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون بهار .........اوف نفسم گرفت
مامانی غزل جون
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام عمه جونی قربونت برم من که همش سرت تو حساب و کتابه من از وقتی دنیا اومدم شما رو با زون کن دیدم حسابداری نه ببخشید حسابرسی بسه دیگه زودتر نینی بیار دلمون برات تنگ میشه زود به زود بیا پیشمون ول کن اون تهران آلوده رو راستی مامان و بابام فدام میشن ولی فدا شدن عمه یه چیز دیگه است دوستت دارم میبوسمت
عمه جونوووووووووووووووون بهار
24 دی 92 15:35
]واي چه ناز شدي خشگل خانم
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی عمه جوووووونی دوستت دارم
غزل
24 دی 92 19:42
عزیزم چقد بهت میاد دوسی من
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی غزل جوووونی دوستت دارم
مامانی یاسمن زهرا
25 دی 92 0:45
به به چه ناز شدی خوشکلم, خوش بحالت با این مامان هنرمندت
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داری دوست گلم
مامانی هیما
25 دی 92 12:47
وااااای چه مامانی هنرمندی چقدر ناز براش بافتی مامان
مامانی غزل جون
پاسخ
لطف داری گلم
مامان پارمین
27 دی 92 10:43
مبارکت باشه عروسکم.چه مامان با سلیقه ای به به به.خیلی ناز شدی گلم.
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم نظر لطفته
مامان کیاراد.آرزو
28 دی 92 12:28
به به چه لباسای نازیآفرین به مامان هنرمند
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت برم لطف داری
مامان دوفرشته
29 دی 92 1:38
دلم میخواداین عروسکوبخورممممممممم چقدرنازشده بااین لباسای بافتنی
مریم مامان یسنا
30 دی 92 16:05
چه بافتنی های خوشگلی،دست مامانی درد نکنه
مامانی غزل جون
پاسخ
قربونت گلم
ღمامان على اكبرღ
7 بهمن 92 2:04
سلام مامان جون دستت درد نکنه بابت بافتنی خیلی قشنگ شده. خدا کوچولوت رو براتون حفظ کنه راستی مامانی میشه برام یه کوچولو توضیح بدین که شال و کلاه رو چطوری بافتین؟ممنون میشم بیای وبلاگم و برام بگی. راستی من تازه گارم اگه این مدلی که بافتین کمی مشکله مدل دیگه ایی دارین که ساده و قشنگ باشه؟ یه چیز دیگه این نمونه کلاه فکر کنم دخترونه باشه مدل کلاه پسرونه برا گل پسرمن سراغ دارین؟ ببخشید مزاحمت شدم.ممنون میشم از راهنماییت
مامانی غزل جون
پاسخ
سلم گلم ممنونم که به ما سر زدی به روی چشم الان میام
leila
7 بهمن 92 16:48
به به،چه زیبا و خوش رنگ. آفرین به این مامانِ هنرمند و مهربون.
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم که اومدی دوست خوبم بازم به ما سر بزن
دونه دونه
13 بهمن 92 0:41
خوش به حال غزل خانوم با این مامان هنرمند. دست شما درد نکنه. خیلی عالی شده.
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم ممنونم که اومدی
نازی مامان پوریاپارسا
7 اسفند 92 12:40
فدای دخترنازم مامانی بااجازه لینک شدی لطفا به ما سربزن
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم شما هم با افتخار لینک شدی