غزل جوووونیغزل جوووونی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

(◕‿◕) غزل جون دردونه مامانی و بابایی (◕‿◕)

عکس های آتلیه غزلک

1392/10/24 11:00
2,444 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی دختر  گلم وارد شش ماهگی شد بردیمش آتلیه تا ازش عکس بگیرم

قرار بر این شد هر چند وقت این کارو انجام بدیم تا آلبوم دخترم کامل بشه و همیشه براش یادگاری بمونه

خلاصه رفتیم و مثل همیشه غزلکم همکاری کرد و زیاد اذیت نشدیم

من از خانم عکاس خواهش کردم فیلم عکسهایی که قابل چاپ هستن رو بعد از فتو شاپ و رفع ایرادات بهم بده تا تو وب غزلکم بذارمشون

ولی بعد از اینکه عکس هارو تحویل گرفتم ایشون خیلی محترمانه و خیلی تابلو بنده رو پیچوندن!!!!

و عکس های خام رو بهم دادن

این توضیحات رو دادم که اگه چیز های عجیب تو عکسها دیدین تعجب نکنید....

تاریخ گرفتن عکس 

 

10/آذر/1392

 فواصل وايقونات

فواصل وايقونات

فواصل وايقونات

فواصل وايقونات

فواصل وايقونات

فواصل وايقونات

فواصل وايقونات

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان پرنيان
24 دی 92 11:41
سلام عزيزم خيلي نازه دخمل گلت الهي كه هميشه سالم باشه . دخملت رو ببوس دوستم . به وبلاگ ما سر بزني خوشحال مي شيم .
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی عزیزم به روی چشم
مهسا
24 دی 92 11:44
وای خدایا چقدر نازه...اون عکسه که زبونش در آورده...می خواستم بگیرم گازش بگیرم. راستی معمولا آتلیه ها نمی دن. من خودم عکس عروسیم می خواستم که ندادند. خدم تو خونه اسکن کردم ..با کیفیت عالی.. محشر شدن.
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم آخه ناراحتی من از این بابت که آشنامون بود و قولشو بهم داده بود و زد زیرش
مامان آرشیدا
24 دی 92 12:00
واااای نیگاش کن چه عکسایی انداخته عسل خانوم چه دخمل خوشگلیییی
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی دوست جونی ممنونم از حضورت
پریسا مامان کیان
24 دی 92 14:30
سلاااااااااااااااااااام وای به به خیلی قشنگ شدن. چه ژشتایی هم گرفته پرنسس کوچولومون. عکس دومیش عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه. عاشقشم. میگم مامانی برو تو گوگل نحوه گذاشتن عکس بالایصفحه وبلاگ رو یاد بگیر این عکسو بذار بالا. هر وقت اومدیم کلی حال کنیم. من بلد نیستم وگرنه کدش رو برات میفرستادم. ببخشید فضولی کردمااااااااااا دوستتون داریم هوارتا
مامانی غزل جون
پاسخ
سللااااااااااااااام دوست جونی مرسی خاله جوونی اتفاقا پیشنهدت عالی بود د اولین فرصت همین کارم میکنم مرسی دوست گلم
غزل
24 دی 92 19:40
غزل جون چه عکسای نازی گرفتی...تو هم که رشد موهات مثل من زیاده....بوووووووس
مامانی غزل جون
پاسخ
آره عزیزم بابایی و مامانی هنرمندم برام کوتاهش کردن
مامان زری
25 دی 92 1:36
به به مبارک آتلیه رفتنت مبارک خوشگل خانوم خیلی خیلی ناز شدی،ماشاالله عاشق عکس دوم شدم با اون چشمای نازت
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی خاله جوونی دوستت دارم
مامانی درسا
25 دی 92 7:28
عکس ها خیلی خوشگلن میبایست عکس های اصلی خیلی زیبا تر شده باشه ..... مامانی سر منم اومد هر چی بهش گفتم آخرش عکسای خام بهم داد شگرد کارشونه نمیدن ....
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم که اومدی گلم آره دیگه نمیدونم حالا چرا نمیدن
مامانی ویانا
25 دی 92 11:53
ووووی بخورم این دخمل خوشگلو چه عکسای نازی گرفته این دخمل
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهسا(مامانی آرشیدا)
25 دی 92 12:36
عزیز دلم خیلی خوشگل و ناناز شدی
مامانی غزل جون
پاسخ
عزیزمی
مامان شایلین
25 دی 92 14:29
وااااای خاله جون چه عکسهای نازی ( بگم ها خودت ملوس تری جیگر ) همه شون یه جورایی خوبن اما دومی قشنگتره من عاشق همچین عکسهایی هستم .ماشالله چه موهای پرپشتی داری خاله حسابی مواظبشون باش .بابت عکسها هم ناراحت نباش هیچ آتلیه ای عکسهارو کار شده رو نمیده خیلی اصرار کنی و اونا لطف کنن عکسهای خام رو میدن .بنظرم اینم غنیمته میتونی بعدا خودت روشون فتوشاب انجام بدی مهم ژست که غزل جون تو همه شون عروسک شده.بی خیال خواهر خودتو ناراحت نکن
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام گلم ممنون که به ما سر میزنی ناراحتی کجا بود فدای سر دخترم
مریم مامان پارسا
26 دی 92 8:08
سلام, عکسهاش خیلی خوب شدن, بخصوص لختیاش
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری گلم
مامان ساجده
26 دی 92 10:01
مبارکن عکسای دخملی خیلی قشنگ شدنمخصوصا" اوم اولیه
مامانی غزل جون
پاسخ
فدایت خوبم ممنونم که به ما سر میزنی
مامان پارمین
27 دی 92 10:35
ای جوووونم خاله ایه من.قربون اون ژستت برم من.بوووووس گنده.
مامانی غزل جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جووونی منم یه بوس گنده
مامان بیتا و تینا
27 دی 92 17:50
سلام عزیزم وای خدای من خیلی عکساش ناز شدن البته دخترمون ناز هست که عکساشم ناز شده خدا حفظش کنه ما هم اپیم و منتظر حضورتون
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم که به غزلکم سر مبزنی دوستتون دارم
باران-13
27 دی 92 20:16
وووووووییییییی چه ناز شده ایشالا عکس عروسیش
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم
مامان بردیا شیطون
27 دی 92 22:36
ای جاااااااااااااااااااااانم چه عکسای قشنگی...... مبارک باشه خوش خنده خاله
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی که به غزلکم سر میزنی دوستت داریم
مامان ساجده
27 دی 92 23:10
سلام یه سر هم به ما بزنین بد نیستاااااا
مامانی غزل جون
پاسخ
به روی چشم عزیزم شرمنده ام
مامان کیاراد.آرزو
28 دی 92 12:23
وااای خیـــــــــلی نازشدنهزاراشاا...،مامانی ببوسش غزل عزیزمو
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی عزیزم من که هر لحظه در حال بوسیدنشم بازم سیر نمیشم
مامانی هیما
28 دی 92 15:06
قربونش بشم چقدر عکسهای خوشگلی مامانی براش اسپند دود کن
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی خاله جونی ممنونم از حضورت
مدلهای بافتنی کودکان
28 دی 92 19:33
لینک شدی عزیزم ماشالا به این گل دختر چقدر نانازه عزیزم اگه دوست داشتی خبر بده من عکس بافتنیهاتون رو بزارم تو وبم و به وب شما لینک بدم.
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم لینک شدی گلم با کمال میل
مامان دوفرشته
29 دی 92 1:39
قربونش برم چه عکسای قشنگی
مامانی غزل جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی مرسی لطف داری
مامان فاطمه
29 دی 92 19:41
مامانی خیلی عکساش ناز بودن.مخصوصا آخریه فدات شم غزلک که انقده نازی
مامانی غزل جون
پاسخ
ممونم گلم
مریم مامان یسنا
30 دی 92 16:13
عکساهاش خیلی خوشگل شدن،به نظر من با یکی از عکسهاش براش تو فتوشاپ تقویم دیواری درست کن خیلی خوشگل میشه تقویم آماده رو میتونی از اینجا دانلود کنی http://facegraphic.ir/calendar/862-1393-calendar-in-1-page.html منم میخوام برای یسنا هم دیواری درست کنم هم رومیزی
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از پیشنهادت دوست خوبم
مامانی محمدصالح جون
12 بهمن 92 3:21
عکسات خیلی نازه ناز بانو، ولی عکسایی هم که مامانی میندازه ازت،چون هم شکار لحظه هاست وهم با یه عالمه عشق گرفته میشه کم از آتلیه نداره
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم از لطفت
مامان ریحانه
2 اسفند 92 1:07
مامانی غزل جون اسپند یادت نازه خیلی خوردنیه خوشگلت
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی گلم از لطفت ممنونم که به ما سر زدی
مامان ریحانه
5 اسفند 92 15:53
چه ناز و دلبری غزل جونی خدا حفظش کنه
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم که به ما سر میزنی