غزل جوووونیغزل جوووونی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

(◕‿◕) غزل جون دردونه مامانی و بابایی (◕‿◕)

بازی و صد آفرین...

1393/4/29 10:33
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست های وبلاگی خوبم

امروز میخوام از بسته آموزشی صد آفرین (که خیلی طرفدار پیدا کرده بود )* و بازی با غزلک بگم

این بسته آموزشی شامل فلش کارت هایی که تو چند طبقه دسته بندی شده حیوانات و اشیا و اندام ها و مشاغل و حشرات و ...

برای غزلی که هنوز نمیتونه کلمات رو ادا کنه من فقط از اندام ها و اشیا استفاده میکنم فعلا

چون با نشون دادن اندام ها ی بدن بهتر یاد میگیره و اشیا دورو برش رو هم میتونه بهتر بشناسه...

این هم از غزلی در حال خوندن فلش کارت ها

و اما بازی این روزها

تو یه سایت خیلی خوب (www.beytoote.com) یه مطلب خیلی خوب دیدم با عنوان

"10 بازی برای ایجاد خلاقیت در کودک 1 ساله "

خیلی جالب بود که با وسایل خیلی ساده مثل وسایل و کاسه های رنگی آشپز خونه کلی بازی های خوب میشه با بچه ها کرد

منم با  چند تا کاسه رنگی از آشپز خونه و چند تا عروسک کوچولو با غزلی یک ساعتی مشغول شدیم

کاسه هارو ردیف گذاشتم و عروسک هارو تو کاسه ها جا به جا میکردم و غزلی هم زودی یاد میگرفت و تکرارش میکرد

یا کاسه هارو رو هم میزاشتم و یه برج میساختم و عروسک رو بالای برج میزاشتم و بر میداشتم

جالب اینجاست که غزلی هم بدون خراب کردن برج عروسک رو میزاشت بالا

فایده این بازی ها هم یاد دادن تمرکز و ترتیب گذاشتن وسایل هست که حداقل ذهن بچه هارو مشغول میکنه ...

خوب دیگه حالا چند تا عکس از این بازی  ما مادر و دختر...

 

پسندها (11)

نظرات (36)

مامان سمیه
29 تیر 93 11:06
سلام دوست گلم . ایشالا غزل ناز زندگیتون همیشه موفق و سلامت باشه .. راجع به این بسته های صدافرین میخواسم بدونم .. خوبه ؟ کارایی داره؟؟ و اینکه شماپکیج تربیت کودک که تویه تلوزیون تبلیغ میکنه خریدین ؟؟ من دخترم خیلی اخلاقش بد شده هیچ چیزو نمیشه ازش بگیریم یا اینکه بهش ندیم .. همه چیزو میخواد نمیدونم چکا کنم؟؟
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام عزیزم من تبلیغش رو از برنامه خانواده شبکه یک دیدم و رفتم تو سایتش و اینترنتی خرید کردم به نظرم از انواع موجود در بازارش این از همه بهتر بود کاراییه بیشتر و تنوعش هم بیشتره تازه دوزبانه هم هست یعنی تا 6 یا 7 سالگی یا بیشتر هم میشه ازش استفاده کرد
الهه مامان سلما
29 تیر 93 11:36
آفرین به مامانی مهربون و با حوصله...
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی از حضورت گلم
مامانی هیما
29 تیر 93 12:01
افرین به این مامان با هوش و مبتکر
مامانی غزل جون
پاسخ
قربون دوست گلم
مامان و بابا
29 تیر 93 12:22
عزیزم خوب کاری کردی واسش فلش کارت کودک نخبه خریدی.چون منم از 6 ماهگی با محمدهانی کار کردم و از 9 ماهگی سی دی هاشو واسش میذارم.خیلی تو حرف زدنش و درک کلمات کمکش کرده...انشاءا... رو غزل جونی هم تاثیر خوب داشته باشه
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام دوست گلم من هنوز دی وی دی هارو شروع نکردم اره منم احساس کردم غزل بهتر از بچه های دور و برش حرف میزنه چون من از اولش با کتاب و مجله و این جور چیز ها هم باهاش کار میکردم ممنونم از حضورت دوست گلم
ماماني پرنيان
29 تیر 93 13:15
عزيزدل خاله ماشالا چه ناز شدي مي بوسمت ماماني غزل خسته نباشي عزيزم .
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت
مامان علیرضا
29 تیر 93 23:24
بازی خیلی خوبه برای بچه ها منم با علیرضا زیاد بازی میکنم دقیقا در دیدن اطراف و محیطشون بیشتر دقت میکنن.
مامانی غزل جون
پاسخ
آره عزیزم منم با شما موافقم
مامان علیرضا
29 تیر 93 23:34
من برای یادگیری چیدن و خراب کردن کارتن های کوچیک(جای لوازم آشپزخونه،کارتن های اسباب بازی) براش جلد کردم.خیلی دوست داره خودشم با دقت میچینه. البته بعد از یه مدت پله کانش میشه... به ترتیب میزاره میره ازش بالا....
مامانی غزل جون
پاسخ
غزل هم بعد از یکمی بازی شروع میکنه به خراب کاری انگار خسته شده باشه منم دیگه آزادش میزارم تا از بازی زده نشه و فرار نکنه
عمه بهار
29 تیر 93 23:52
سلام عمه جون ، الهي عمه فداي اون هوش و ذكاوتت بشه كه همه ميگن به خودم رفتي فداي اون موهاي فرت برم كه بازم به خودم رفتي بوسسسسسسس
مامانی غزل جون
پاسخ
عمه جونی الان شما از من تعریف کردی یا از خودت؟؟؟؟ دوستت دارم بوووووووووس
مامان فاطمه
30 تیر 93 0:10
قربون این غزلی باهوش برم منمامانی راستی عکسای تولدش رو نذاشتی هاااا
مامانی غزل جون
پاسخ
عزیزم ایشالله به زودی با عکس های آتلیه میایم....
مامان فاطمه
30 تیر 93 0:10
بابت معرفی سایت هم ممنونم
بابایی غزل جووووووون
30 تیر 93 16:30
بازم سلام به همسر گلم و دنیای قشنگم غزلک! مامانی غزل خسته نباشی میدونم سر وکله زدن با این وروجک خیلی خسته ات میکنه، اما از اینکه واسش برنامه ریزی کردی برا آینده اش.... دوستتون دارم.
مامانی غزل جون
پاسخ
قربون مهربونی هات بابایی ممنون به ما سر میزنی دوستت دارییییییییییییییییییییییییییم
پریسا مامان کیان
31 تیر 93 23:44
سلاااااااااااااام دوست جونی. خوبی؟// به به چه خوب. منم مدتیه با چند تا از دوستان به فکر خرید این بسته ایم. هنوز داریم تحقیق میکنیم. شما از سی دی هاش راضی هستی؟؟ سی دی هاش جذاب هست برا بچه ها؟ موزیکالِ یا فقط حرف میزنه؟ یه کم اطلاعات بهم بده عزیزم لطفا. ممنونم دوستتوووووووون دارم و بوووووووووووووووس
مامانی غزل جون
پاسخ
سلااااام خانم دکتر مرسی عزیزم شما خوبی؟؟؟؟ من که از این بسته خیلی راضی ام سی دی هاش تا اونجایی که من دیدم موزیکال نیست تلفظ کلماته همون چیزهایی که تو فلش کارت ها هست رو با شکل نشون میده و تلفظ میکنه امیدوارم این چیز ها خوب باشه و تاثیرش رو ببینم ما هم دوستتون داریم
مامان امیرعلی
1 مرداد 93 3:14
احسن به این مامان دلسوز و مهربون... خدا حفظ کنه غزلک رو....
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم دوست گلم
مامان امير علي
1 مرداد 93 8:08
سلام. من هم واسه امير علي خريدم. خيلي دوست داره .وقتي سي دي رو ميزارم خودش تكرار ميكنه و دوست داره با هم فلش كارتارو بخونيم. من لينكتون كردم .شما هم وب پسرم رو عد كنين.
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام دوست گلم چه خوب غزلی منم فلش کارت هارو دوست داره البته یکم محدودش می کنم اخه یهو چنگ میندازه بهشون ممنونم منم با افتخار لینکتون میکنم
کیمیا
1 مرداد 93 11:03
منم برم بخرم
کیمیا
1 مرداد 93 11:14
خیلی بامزه میشینه غزلک
مامانی غزل جون
پاسخ
آره دیقا مث عمو یاسرش میشینه یه کپیه برابر اصل...
مامان شایلین
2 مرداد 93 16:53
آفرین به مامانی باحوصله و فداکار، و صد البته جیگر خاله که اینقدر ناز نشسته و مثل یک خانم داره با فلش کارتها بازی میکنه و یاد میگیره، خاله به قربون اون ژست ای نشستنت و نگاه کردنه ، گلوله نمکی غزلکخیلی دوست دارمبه نظرم مامانی دختر خیلی آرومی میاد زیاد اهل خرابکاری و شیطنت نیست ، معلومه دختر ساکتیه ،( البته این برداشت من از قیافه و نگاه غزل جون هستش ) و به حرف مامان و باباش گوش میکنه
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام بهناز جون ممنون که بهمون سر میزنی غزلی نسبت به بچه های دوروبرمون آرومتره خداروشکر خیلی اذیتمون نمیکنه ایشالله که همیشه سالم و شاد باشن شایلین کوچولو رو ببوس از طرف ما...
مامان مونا
4 مرداد 93 1:28
سلام مادرغزل. عکسهای کوچولوت نازه.دخترمن چندروزاز غزل کوچکتره. در آموزش بسته ها موفق باشی.
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از حضورتون
مامان اسرا
4 مرداد 93 18:14
قربونش برم دخترگلمون خیلی ماه وملوس شده چشم بد ازش دور مامانی از طرف من ببوسش .امیدوارم همیشه موفق وسالم باشید
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت مرسی از دعای قشنگت
مامان الهام
5 مرداد 93 23:00
باریکلا به تو مامان باحوصله
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی الهام جون
مریم(پرنیاوبردیا)
6 مرداد 93 0:18
اینم عیدی من به شما به مناسبت عيد فطر http://parsico.net/pages/fw/ بعد از باز شدن عکس به نوك برج ضربه بزن عیدتون پیشاپیش مبارک!!!
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام مریم گلی خیلی باحال بود مرسی عید شما هم مبارک باشه گلم
مامان باران
6 مرداد 93 0:43
سلام غزلک نفس.انشاله اونقدرخوب بسته هارویادبگیری که باران هم ازتویادبگیره!مرسی که عکسای باران رادیدی..
مامانی غزل جون
پاسخ
ای جانم قربون باران خوشکل بشم من
الهه مامان سلما
6 مرداد 93 2:27
نماز روزه هاتون قبول عیدتون مبارک ببوس غزل عزیزمو
مامانی غزل جون
پاسخ
ممنونم دوست خوبم عید شما هم مبارک باشه
یاسمن( مامی فرشته ها )
6 مرداد 93 11:33
آفرین به غزل جون با هوش و صد آفرین به غزل جون که فلش کارت ها را با دقت نگاه کرده هلیا زودی می کنه توی دهنش من هم خودم واسه الیسا فلش کارت ها را درست کردم و پرینت رنگی گرفتم و الیسا هم واقعا استقبال کرد و خیلی زود املای حدود 30 تا کلمه را یاد گرفته این شیوه اموزشی خیلی واسه آموزش بچه ها مفیده
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم از حضورت من مث شما هنرمند نبودم و تنبل خانم تشریف دارم رفتم آماده این بسته هارو خریدم ایشالله همه موفق باشن مرسی گلم
مامان دوفرشته
6 مرداد 93 15:03
قربونش برم من
مریم(پرنیاوبردیا)
7 مرداد 93 13:59
زلالترين شبنم شادي رابرلبانت آرزودارم نه براي امروزت,براي فرداي هرروزت... عيد بر شما و خانواده محترمتان مبارک.
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی مریم گلی دوستت دارم
باران قاصدک
7 مرداد 93 14:52
سلام غزل جون خاله زرنگ و بامزه خاله
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام گلم ممنونم خاله جونی شما لطف داری
باران قاصدک
7 مرداد 93 14:53
*      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★  ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★  __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) _ _(▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ عید سعید فطر مبارک
مامانی محمدصالح جون
9 مرداد 93 4:54
آفرین ،صد آفرین فرشته ی روی زمین
مامانی غزل جون
پاسخ
مرسی عزیزم شما کجاااایید ما دلمون واسه مهندس کوچولو تنگ شده حسابی
مامانی محمدصالح جون
10 مرداد 93 17:06
ماهمین دور بریم ،بنایی،سرما خوردگی البته مهمتر از همه قطعی های زیاد اینترنت ما رو برای روزهایی از شما دور کرد... حالا ولی همه چیز رو به راهــــــــــــــــــــــــــــــه
مامانی غزل جون
پاسخ
خدا رو شکر که اینترنتتون وصل شد خوشحالم از حضورتون
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 14:20
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$
مامان امیرعلی
11 مرداد 93 16:26
سلام مامانی خوبی؟ چی شد مامانی می سازی عین اون میز یا نه؟ خبری نشد ازت...
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام عزیزیم ممنونم شما خوبین؟ راستشو بخوای خیلی متوجه نشدم از رو توضیحاتت نتونستم یاد بگیرم
الهه مامان سلما
12 مرداد 93 7:01
آره مامان غزل ما اصالتا شمالی هستیم خودم آملی و همسرم رشتیه! متولد تهرانم، وهیچوقت اونجا زندگی نکردم، اما عاشق شمالم...ازخدامه اونجا زندگی کنم شما کجایی هستین؟!
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام هم ولایتی منم عاشق شمال هستم
مامان امیرعلی
12 مرداد 93 15:26
zسلام عزیزم میشه بهم بدی ی نگاهی بندازم ادرس لینک ساخت میز رو ؟
مامانی غزل جون
پاسخ
سلام عزیزم به روی چشم این هم آدرسش http://elhamkashani08.blogfa.com/post/101